Friday, September 14, 2018

DOBILA 10 KG I POSTALA BOMBA: Seksi trenerica pokazala svoje fotografije prije i poslije, šokirat će vas razlika




Bila sam djevojka koja nije vježbala uopće, zatim je vježbala previše, a sada je pronašla zlatnu sredinu, ali za to je trebalo vremena’
Nekoć je bila žena opsjednuta idejom da mora biti mršava i stalno se izgladnjivala da bi ostala na 50 kg. No, nakon godina borbe s vlastitim tijelom, osobna trenerica Sarah Collier (29) danas je pronašla zdravu ravnotežu između svoje težine i zdravlja – ali trebalo je određeno vrijeme da dođe do faze u kojoj je sada.




Kada je isprva započela brinuti o svome tijelu, dobila je 17 kg, ali to još uvijek nije bilo zdravo jer je jela mnogo prerađene hrane, proteinskih štangica te pila dijetna gazirana pića. Od 50 kg, koliko je imala u tinejdžerskim godinama, preko 67 kg, koliko je težila kad je odustala od dijete, pa do sadašnjih zdravih 60 kg trebalo joj je punih osam mjeseci.
Nestabilan odnos s hranom
“Najteže mi je bilo nositi se s tuđim mišljenjima o meni. Nisam uvijek imala najljepše riječi za sebe i svoj izgled. Najbolje od svega što je došlo s postizanjem zdrave težine jest to da sam se konačno skinula s antidepresiva. Pila sam ih godinama, neovisno o težini koju sam imala. Tek nakon što sam se počela zdravije hraniti i više kretati, moje je raspoloženje postalo stabilnije i osjetila sam se dovoljno snažno da živim svoj život bez pomoći”, ispričala je Collier za Daily Mail.
Njezin današnji jelovnik
“Danas se moji obroci stalno mijenjaju i volim jesti na taj način. Kuhanje je postalo moja strast. Jaja i avokado su mi vjerojatno omiljen doručak. Moj prosječan tanjur sadrži mješavinu proteina i masti, s velikim udjelom povrća”, kazala je trenerica.
Za ručak jede sve – jaja, salate s piletinom, govedinu, curry… Collier priznaje kako ne jede puno zdravih namirnica, ali se brine da većina njih bude iz organskog uzgoja. Cjelovita joj je hrana promijenila život, tvrdi.



Najveća promjena
Osim što pazi na svoj dnevni jelovnik, Collier vježba pet ili šest dana u tjednu, ali i u tome je napravila neke promjene. “Više ne robujem kardio spravama. Trudim se da moje vježbanje ima fokus na težinu, a kardio dobivam šetajući psa ili radeći nešto aktivno”, kaže.
net.hr

No comments:

Post a Comment