Monday, June 4, 2018

Počela je jesti samo MASNU HRANU i doživejla PROMJENU koju nije mogla ni zamisliti!




Unošenje nemasne hrane je zdravije i mogućnost za dobijanje viška masti je nemoguća. Da li je baš sve kako kažu?
Ova žena je odlučila uraditi nešto drugačije i iskustvo je podijelila sa drugima.



“Koristila sam namirnice sa malim procentom masti, bili su to mliječni proizvodi, mlijeko, sirevi, jogurt, namazi, kafe sa nemasnim krimerima.
Vrlo često sam ojsećala glad jer procenat masti bio nizak.
Drago mi je da to danas mogu da kažem, ali moja kuća je bila puna lažne zdrave hrane.
Foto-ilustracija: Profimedia/CandyBox
Studije su pokazale da ljudi koji jedu punomasne mliječne proizvode imaju manji rizik od kardiovaskularnih bolesti.
U želji da ide prirodnim tokom, odlučila sam da vještačku hranu sa malim procentom masti zamijenim zdravom masnom hranom.
Počela sam da jedem pravu slaninu.
Jela sam sladoled, onaj pravi. Konzumirala sam manje kalorija u toku dana.



Za užinu bih stavljala bademe i sejme bundeve u jogurt. Osjećala sam sitost duži period.
Umjesto piletine i povrća na žaru, koristila sam kremaste paste.
Poslije dva meseca, me mogu reći da sam smanjila težinu, ista je, ali to i nije bio cilj. Ja se osjećam zdravije i to je bila poenta.
novonovo.info

No comments:

Post a Comment