Wednesday, June 6, 2018

NA POGREŠNOG SU SE NAMJERILI: Pljačkaši upali u trgovinu, a za njima je ušao i djed… (VIDEO)




Dva naoružana pljačkaša su prije par dana pokušali opljačkati lokalnu trgovinu u istočnom Londonu, koja je u vlasništvu jednog starijeg gospodina.
Pljačkaši su upali u prodavnicu sa povikom “Daj nam sve do posljednje pare!”



U rukama su imali bejzbol palice, a vlasniku su prijetili i pištoljem.
Prijatelj vlasnika i redovna mušterija, Balu Patel, slučajno je kroz vrata trgovine vidio što se događa i bez mnogo razmišljanja ušao unutra da pokuša spriječiti napad i krađu.
“Krv je šikljala na sve strane, morao sam ući. Budući da sam se vraćao s posla, imao sam torbu sa alatom uz sebe. Iz nje sam izvadio čekić, pa sam ga zgrabio i ušao unutra”, izjavio je.
“Vidio sam prijatelja na podu i učinilo mi se da je jedan od njih izvukao pištolj, borili su se oko njega”, rekao je Balu dodajući da su se napadači tada usmjerili na njega, udarajući ga u lice, glavu i grudi tolikom silinom da je vjerovao da će i on umrijeti.



Oružani napadači su pobjegli bez plijena prije nego što se pojavila policija.
izvor: SB

No comments:

Post a Comment