Wednesday, August 1, 2018

NADEŽDI SAM REKAO DA… Miki otkrio NAJVEĆU tajnu po izlasku iz Zadruge!




Otkad je napustio samovodljno Zadrugu u petak, Miki Đuričić neprekidno otkriva razne detalje iz rijalitija, i to privlači veliku pažnju gledalaca.



Posebno je interesantno ono što je Miki, za emisiju TV Pink “Premijera”, otkrio vezano za svoj odnos sa Nadeždom Biljić.
– Ja sam Nadeždi govorio da ne treba odavati ničije tajne da bi dobila nešto, mada njoj neke stvari ne možeš objasniti. Čim natovari Miljanu Kulić sebi na vrat, natovarila je i meni, a meni to ne treba. Nadežda je meni prijala, zaista, ali mi smo dva sveta različita. Pokušavao sam da joj objasnim neke stvari i nisam želeo da od nje napravim nešto ružno – pričao je pčelar.
On je nastavio:



– Uvek sam joj davao savete, da pazi šta radi, da ne naseda na provokacije, izvlače iz nje informacije, a ona me nije slušala. Razočaran sam u nju, nisam se ni “ohladio”, ona se već grli sa Banetom. Prijali smo jedno drugome, ovo nije neka velika ljubav, ali… Ona ništa nije skontala šta joj ja pričam. Ona je u suštini dobar čovek, ali jako naivna.

No comments:

Post a Comment