Thursday, August 9, 2018

ZAR PRED FINALE? Teodorin brat otkrio DETALJE PORODIČNOG DOMA: “Baš pred ulazak u Zadrugu…” Plakao je




Brat Teodore Džehverević, Sava gostovao je u emisiji ”Magazin In” i tom prilikom govorio o učešću sestre i majke Goce u najgledanijem rijalitiju ikada na našim prostorima




Tom prilikom, otkrio je da je njihov otac najviše propatio zbog dešavanja u Beloj kući kao i da se susretao sa brojnim negativnim komentarima na račun svoje porodice.
– Naš otac je najviše propatio jer je on bio protiv njenog ulaska u rijaliti. Ja sam smatrao da moja sestra treba da se pokaže širem auditorijumu s obzirom da je tek na početku karijere, kao i da je taj ulazak dragocena šansa pa sam joj dao vetar u leđa od samog početka, rekao je Teodorin brat.
– I mama i sestra trpele su uvrede, kako unutra tako i van rijalitija. Kojekakvi likovi su se javljali, komentarisali, izmišljali laži. Ali ja znam ko su moji roditelji i ko je moja sestra i nije mi bilo bitno šta drugi misle o mojima, dodao je brat učesnice.
Pored toga što je otkrio da pojedine stvari zamera svojoj majci tokom njenog učešća u rijalitiju, rekao je i jednu tužnu stvar, a to je da njihov otac Senad je prolio more suza zbog svoje ljubimice.
– Iskreno, ja nisam plakao, ali tata jeste. Ja sam se trudio da ostanem jak. Tata je plakao zbog odsustva sestre, otkrio je Sava i dodao da ima zamerke na ponašanje svoje majke.



Ono što zameram svojoj majci jeste što je bila u nekim situacijama malo grublja prema Teodori. Iako sam joj rekao da je to u rijalitiju samo Teodorin šou, majka me nije poslušala, nego je vrtela svoju priču. A ja to ne mogu da komentarišem, to je moja majka, dodao je Džehverovićev.

No comments:

Post a Comment