Monday, August 13, 2018

NJENA STROGOĆA ME JE IZVELA NA PRAVI PUT! Zadrugarka progovorila o ODNOSU sa svojom MAJKOM! (VIDEO)




Učesnica rijaliti program “Zadruga” pevačica Sara Reljić, ostvarila je veoma veliki uspeh u takmičenju “Pinkove zvezde”.




Pažnju je privukla romansom sa reperom Vladanom Vojnovićem Vojketom i njihovim specifičnim odnosom koji je pokupio simpatije šireg auditorijuma.
U toku današnjeg dana, Reljićeva je ispričala svojim cimerkama i koleginicama Andrijani Radonjić i Mariji Ani Smiljanić kako je počela njena muzička karijera ali i zašto je imala strah od svoje majke, Indire Reljić.
– Moja mama je bila jako stroga, a meni se nije išlo u muzičku školu. Svaki dan je pričala: “Idi da vežbaš klavir”, a ja ne smem da progovorim jer pored toga što je bila kul bila je i stroga. Ne znam kako je uspela da stvori taj odnos, neko uzajamno poštovanje. Ne plašim je se ali je volim i poštujem više od svega. Uvek me je brinulo kako će se ona osećati ako budem imala loše ocene, rekla je Sara.



No comments:

Post a Comment