Wednesday, August 8, 2018

Muškarci priznali najgluplje razloge za prekid veze… Dame, da li su vam poznati?




Neke osobe su u stanju pronaći tako glupe razloge kako bi prekinuli vezu. Ovdje vam donosimo neke od najglupljih razloga zbog kojih su neki muškarci prekinuli. Ovo su njihove priče:




” Ostavio sam djevojku jer mi se sviđala njena sestra. Pokušao sam da pređem na sestru. To je bio glup potez jer sam ostao bez obje.”
” Imao sam stvarno super djevojku. Nećete vjerovati zbog čega sam prekinuo. Prekinuo sam jer su moji drugovi bili solo, a ja sam jedini imao djevojku. Ispao sam budala, oni su kasnije našli djevojke, a ja sam ostao solo.”
” Ostavio sam djevojku jer je , vjerovali ili ne, imala piskutav glas. To mi je zaista smetalo jer su se svi okretali kada bi se smijala.”
“Zaista sam je volio, ali dozvolio sam da drugi utiču na mene. Imao sam 22. godine, a svi su mi govorili da treba da se još provodim, a ne vezujem za jednu djevojku.



Kasnije sam shvatio kakvu sam glupost napravio, ali bilo je kasno. Naišao je drugi koji se trudio i sada su u braku.”

No comments:

Post a Comment