Monday, August 6, 2018

ISPOVEST! Zgodna mama mog druga dugo vremena me provocira, a ja ..





Kao što sam rekao u predhodnom delu te noći sam zaspao tek pred zoru sa mislima i idejom kako da povalim Živanovu kevu i komšijinu ženu i da im se osvetim što mi razvaljuju kevu a i da i ja napokon skinem mrak što se tiče žena.Rešio sam i da posle toga pojebem i strinu Zlatu i moju kevu.




Ustao sam negde oko 9 sati.Keva je spremala doručak.Tu je bila i baba koja je rekla da će da ide kod tetke na nekoliko dana.Doručkovali smo i posle je došao komšija Rade da babu odveze do tetke.Keva je rekla da će i ona da ide sa njima jer nije dugo videla tetku.Ja sam rekao da ću i ja da idem ali tad Rade reče da je obećao da poveze još neke komšije do grada.Znao sam odmah da to nije istina jer dok je to govorio pogledao je krišom u kevu.Hteo je da bude sa njom sam kad se budu vraćali i da je sigurno pojebe.Keva spuštene glave reče da ću ići drugi put.Bilo je oko 10 sati kada su otišli.Tetka je živela u gradu udaljenom oko 40 km.Oko 11 keva je zvala i rekla da su stigli i da će ostati do ručka.Oko 3 sata popodne zvonio je telefon i ja sam pomislio da je keva.Javio sam se ali nije bila keva nego Živan.Malo smo pričali a onda me on pitao gde je Ivana(moja keva) i rekao da je zvala njegova keva da dođe večeras kod nje da joj pomogne da naprave neku tortu i da će je on vratiti kolima kad završe da ne ide sama po mraku.Živanova kuća je bila udaljena od naše oko kilometar ipo pa da ne ide sama.Ja sam zovnuo tetku i pitao je kad će keva kući jer je zvala komšinka da prave neku tortu,tetka je rekla da se baš sada spremaju da krenu.Pomislio sam da će za jedno sat vremena stići kući.Prošlo je već dva sata otkad sam zvao a keva i Rade još nisu došli.Još pola sata je prošlo a oni nisu došli.Zovnuo sam opet tetku a ona mi je rekla da su odmah otišli kada sam predhodni put zvao.Tetka je rekla da su se možda zadržali u gradu da nešto kupe.Znao sam ja gde su se oni zadržali,pomislio sam.



Onda sam pomislio da nisu svratili do Rada kući.Otišao sam do njega kući i našao mu ženu Miru samu kod kuće pošto oni nisu imali dece.Pitao sam Miru je li Rade kući a ona me čudno pogleda i reče da je odvezao moju babu i kevu kod tetke i pitala me da li za to znam.Rekao sam da znam ali da su pošli pre skoro tri sata od tetke i da mi je čudno što ih nema još.I Miri je tada bilo čudno što ih nema.
– Ko zna šta im se desilo – reče Mira.

No comments:

Post a Comment