Thursday, July 12, 2018

VIDEO Australac davio maloljetnika koji je izvrijeđao njegovu pokćerku




INCIDENT snimljen u Brisbaneu u australskoj državi Queensland podijelio je tamošnju javnost.
Naime, 53-godišnji Mark Bladen fizički je napao 15-godišnjaka koji je vrijeđao i omalovažavao njegovu maloljetnu pokćerku. I dok jedni smatraju da je Bladen postupio očinski, drugi ga osuđuju zbog nasilja nad maloljetnikom.




“Nju je zvao gorilom, a meni se smijao u lice”
Bladen se zbog toga našao u svim lokalnim medijima pa je iz tog razloga odlučio progovoriti i olakšati dušu.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
“Moju pokćerku je nazivao gorilom. Za Božić joj je poklonio kremu za brijanje. Kad sam htio porazgovarati s njim, počeo mi se smijati u lice”, ispričao je Bladen u emisiji 60 Minutes Australia.
1000 dolara kazne
Nakon što mu se dječak nastavio smijati u lice, Bladen je podivljao i počeo ga gušiti. Tučnjavu su uspjeli prekinuti mladićevi prijatelji.
“Kad sam bio u njihovim godinama, djevojke su se tretirale drugačije. Nije teško poštovati drugoga. Samim time smatram da sam odradio posao jer je njegovo zlostavljanje prestalo”, pokušao se opravdati nasilni otac.



Bladen je zaradio 1000 australskih dolara kazne i još 500 odštete, dok je dječak završio s modricama i ogrebotinama po vratu.
Djevojčin očuh na sudu se ispričao 15-godišnjaku i kazao kako je izgubio kontrolu te da se stvari tako ne rješavaju.
Izvor: http://www.index.hr

No comments:

Post a Comment