Friday, September 22, 2017

To sto sam ranjena ja nju ne krivim nista moja se sudbija igra

Sa tobom sudbina moja joj ne gine ista kada bi znala da je laka. nije od ljubavi to je uteha cista uvek kad vidi me pravi se da blista al brzo shvatit ce kako je tuga prelazna samo je moju laz sa tobom uzela. I da uvek sa tobom bude joj lepo prolivene zenske suze znaj bog broji sve.
Na vreme nisi stigao da sakrijes od mene. U zurbi nisi zakljucao vrata zenske stvari su mme cekale na podu te svece sto vam goredila al  ja sam birala to vino koje pijete ja sam hladila. Izvinite oprostite ko je narucio greh za dvoje

Nikad niko nece moci da zameni tebe, Ko me tajnu da poverim sa kim tugu da podelim, kome reci teske boli.
Kada srce ludo voli, eh kad bi me majka ponovo rodila i kad bi me sreca posluzila ponovo bi tebe potrazila i sa tobom srecu podelila. Kome dusu da otvorim i od njega druga stvorim ko ce hteti da saslusa sta to krije bolna dusa. Eh kad bi me majka ponovo rodila i kad bi me sreca posluzila ponovo bi tebe potrazila i sa tobom srecu podelilaa. Kome reci sve sto zelim sa kim da posta podelim ko ce dusu da prihvati kome sada srce datii. Pomovo bi tebe potrazila i sa tobom srecu podelila Sladjano moje oko pametno.

Ljubav me tvoja opila ko da sam vino popilaa, Ti zlato moje jedino, kako sam se zaljubila ko da sam babu izgubila,Sladjano moje sladjano ti sunce moje vatreno, kraj tebe ja bi gorela sa tobom zivot provela. Zbog tebe zbog tebe bolim trudem sebee. Od zore do zore moje usne vrele sa ceznjom se bore mladost mi prolazi sreca ne dolazi tuga ne prestaje, snaga me izdajee. Ja ne znam dokle da se nadam, od noci do jutra od danas do sutra, mladost mi prolazi sreca ne dolazi tuga ne prestaje snaga me izdaje. Ja necu pa necu s nekim drugim srecu i danju i nocu tvoju ljubav hocu samo tebe hocu
Mladost mi prolazi  sreca ne dolazi snaga me izdaje,

Zovem te zovem a ti dako neces da cujes zov iz duse zovem te ko zna gde si. Zovem te nocu te sanjam uzalud zivim zovem te al cemu sve to, ti drugu ljubis dzaba sve to. Ti drugu ljubis oko moje, Zovem te zovem a ti tako ni pismom ljetnim da se javis zovem te noci svake a ti ne cujes il se pravis.
Al cemu sve to ti drugu ljubis oko moje, Gdje si mili traze te moje mlazne oci javi mi dal ces nekad doci. Nocu se sanjam uzalud zivim, Ako sam ti boli nanela to je zato sto sam te volela izvini sto sam te volela. Izvini duso izvini za moju tugu ne brini stranicu novu okreni vise se ne vracaj meni, Samo tvoju ljubav zeljela ako sam u zelji sagorela to je zato sto sam te volela izvini sto sam te volela.

Za moju tugu ne brini vise se ne vracaj meni, Uz tebe sam htela ljubav piti crne oci mjesto vina piti uz tebe sam htela osttariti. Jutro je kad te nema bolje da se nisam ni probudila, zeljo moja kad te nema sto te nema falis mi zeljo moja. Kako mi je molim te ne pitaj sta god kazem mozda cu slagati, najbolje je bez reci da odes idi sreca nek te prati. Ja sad zivim zivot koji moram i radim ono sto ne trebam kao svaka ostavljena dusa koja samo tugu slusa. Odlazi i ne vracaj  se vise nasu ljubav vreme ce da izbrise pamtit cu te jedino zbog toga mogla si biti majka djetetu mome. Hej ljubavi moja prosla sestro i majko moja fale mi pitanja tvoja sve sto imam sve je laz.

I ovaj zivot s njom sad rusi sve pred sobom uspeo sam u zivotu a gde si mi ti, Nocas mi se ne spava ni za zivot ne marim tri sam case popio i krila sam dobio nocas bi te ljubio. Ne budes li dosla u najkrace vreme slobodno posalji kurtone po mene. A ja naivan mislio sam da me volis i da sam ti preko potreban, ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao zadnju cigaretu i da sam ti preko potreban. Sta li me to prevarilo u pogledu tvom skitnicom me napravilo rasturilo dom.

No comments:

Post a Comment