Wednesday, September 27, 2017

Svemir je svemir

Zove se glavata varijabla , ova ovdje je manja i regulira svjetlo dakle ako znamo udaljenost ovih zvijezda mozemo izracunati udaljenost ovih zvijezda. Zvijezde u nasoj atmosferi su upareni s ovim ovdje, Uz led s grenlanda voda se dize. Mnogo je pisao o povjesti zivota na zemlji zeli nesto otkriti, zeli dokuciti sta bi se dogodilo kad bi razina mora pocela rasti na planeti. Trazi tragove iz prossloti kako bi predvidio buducnosti nase planete , u tom razdoblju razina mora bila je stabilna, no nije uvijek bilo tako , piter je obisao napusteni kamenolom i u njemu otkriva dokaze iz proslosti. Ovo je savrsen greben raste na dubini od tri metra .

Rarina mora je narasla i na kraju se zaustavila na danasnjim obalama, ali opet je poceelo globalno zagrijavanje. Ali klimacki program predvidja da ce se razina mora podici za 2 metra, Jedan od gradova koji bi u ovom stoljecu bio poplavljen je miami. Kad bi voda porasla za 60 cm ceste bi se nasle kod vodom. Vecina bi nekretnina na obali bila unistena. Ako se razina mora podigne za 120 cm termoelektrane ce bit poplavljene, nacionalni park pretvorit ce se u jezero. Ne mozemo se za to pripremiti nemamo nikakvu zastitu, mozda u sljedecih 100 godina nestanemo stanovnistvo ce nas napustit i svi cemo otici zivjeti negdje drugo.

Sve je u zivotu prelazno moj druze i ljubavi toj je i svi srecni dani. Sad kada je nema neka placu druze ko uvelo lisce na jesenjoj grani. Svirajte nocas samo za nju ja cu da pjevam ludujem i placam. Svirajte kao da je tu i ako je samo u mislima vracam, Ne cujem da za mene pitas opet mi po srcu skitas posle tebe nemam adresu ni dom ne prilazi srcu mom. Ne vracaj mi stare dane molim te jos zarasle nisu rane posle tebe jos se nisam pomako ja sam svoje isplako ne trazi me dosta sam prastao po beloj haljini o tebi mastao a ti najvece reci saputala nekom drugom dok si sa njim lutala. Ko zna koju dusu brojis molim te zar se ni boga ne bojis posle tebe jos u crno bojim stan tu u kojem starim sam.

Pricaj mi prijatelju moj kazes video si nju, dal je lepa kao san reci druze istinu. Ja tu zenu nikad necu da prebolim i zbog nje sam sada sam da li ima neko da je neko voli reci mi da znam. Da li se promenila dal mi ime spominje dal me je pomenula, Ne prodje dan da ne placem sam padnem na svoja koljena ma kom da se das treba da znas da mi je dusa slomljena. Umirem godinama polahko nestaje mi dah jos uvijek se nadam nama, i svaka me zora budi jos si u mojoj dusi jos srce kuca za tebe. A ja sam ti sve dao zar ne suze i ruke umorne i hladan znoj zvezde za noci sumorne.
Umirem godinama polako nestaje mi dah jos uvek se nadam nama isvaka me zora busi.

Jos srce kuca za tebe. Ja sam tu na mestu starom gde sam s tobom cesto bio, al ti vise ovdje nisi tako bog je presudio ili ja ko to zna. Svve sto imas ti si dala htela me za zivot ceo ne odlazim ja od tebe to je neko drugi hteo ili ja ko to zna. Ne ljuti se nista vise nije kao pre da je tako govore mi sve kad te molim ne ljuti se ti neki novi snovi dolaze nemoj venuti ti si put sa kojeg moram skrenuti. Ja jos pamtim sve trenutke kad te imah pored sebe mozda zaboravim brzo mozda umrecu zbog tebe nekada ko to zna. ti oprosti sto je volim sto cu sa njom snove sniti za tebe je drugi covek s kojim ces sretna biti ili ja ko to zna da ja teko govore mi svi kad te molim ne ljuti se ti.

Kao ludak brojim dane odkad ti kraj mene nisi svako jutro dok mi svane . Jutra kao preslikana uvek iste reci kazem od danas si drugi covjek znam da samog sebe lazem. I da me neko pita za zivot moj ja bi ga vrlo rado poklonio njoj u novoj zori ja trazim spas ne vredi kad me svaka seca na nas. Ja odavno nista nemam nisam ono sto sam bio imam ovaj bedan zivot njega bih ti poklinio sirom otvaram joj vrata kad mi nema ruke tvoje, i da me neko pita za zivot moj ja bi ga vrlo rado poklonio njoj ne vredi kad me svaka seca na nas. Prosla si pored mene i stala sa nekim drugim prkos mi tece kroz vene ne mislis vise na mene. a ja sam te volio vjeran ti bio volio sebicno nezno i drsko a nisam smio. Zanesen tobom sam bio mnogo od ljubavii htio nadati se nisam smio

No comments:

Post a Comment