Friday, September 22, 2017

srce brze lupa pomisli na tebe

Glas mi podrhtava u sreci i ljubavi. jedno zbogom za kraj. Susa iz oka boli me, htela bi al ne moze da bude sve kao pre.
Ne zelim da ti kvarim ljubav sve najljepse, pogledaj u nebo zvezde reci ce. Cekam te nocima uzalud te trazim, a moje srce uzalud nada se.
To sto sada osecam tebe ne brine, idi sad ljubavi i cuvaj se ne zelim da ti kvarim osmeh sve nalepse. Ali neces doci znam bolje ti je idi od mene ti si meni bitna, imala si svoju sansu barem malo mira meni daj i zato nemoj da gubis vreme nego obrisi suzu kad krenes.
Ne mogu nocu da zaspim stalno mislim na tebe,moj si jedini zivot uzela mala molim te vrati se zbog tebe zivim jedina mala ne mogu bez tebe,
ti si zivot moj promenila
mala ne mogu bez tebe,gledam kako kisa mala ludo smo se voleli.Svi su znali da smo zajedno ne mogu da ti pridjem to me tako ubija sada mi je alkohol pri ruci.
Da imam jedan minut svoj zivota ja bi ga tebi dao mala vrati se ne mogu bez tebe zbog tebe zivim jedina.
Zbog tebe zivim jedina eeee ooo mala volim teee!!!
Kada pomislim na tebe reci sta mi jos preostaje ko jos ljubi kao ti, ko te jos voli kao ja.
Srecnija li ssi ljubavi kad se probudis a nema me i dalje ludo volim te do tebe stalo mi je previse, sve bi na svetu dao da vratis se jer tvoje usne ljube najsladje.
S tobom bilo je najlepse uvek znala si da me nasmejer, zar ti nije zao da gledas me kako tugujem.
Ko jos ljubi kao ti ko te jos ljubi kao ja.

Mala odlazim sada gde si ti a ja volim te suzama putujem. Jedino zelim da znam da li volis me kao tebe ja nikad ja ovako nisam plakao zbog tebe osecam se jadno, to je tako jadno.
Resio sam jedno da odem od tebe da docekas jutro pored mene sada gde si ti a ja volim te suzama pujem gledam tvoju sliku sada jedno elim da znam.
Letim pored tebe ali nisi tamo naviko sam s tobom il bez tebe jednu kada zavolis volis je.
Ova poruka svetom luta seti se na mene uvek znas gde sam, znas da gresim al ne dozvoli da patimo oboje sada gde si ti, nisi pored mene da me zagrlis. Jedno zelim da znam da li volis me sada gde si ti.

Izgubio sam zivot zbog tebe osveti se meni i nastavi, sve sto mi treba nema to. Sve nestaje pored druge osecam sve sad ostani mala bez mene al necu te voleti sad ili nikada zaboravi mi sve. Pogresio sam jednom vise ne i nikad te nisam lagao dusu ti lagao samo uspomena zbog koje sam ostao sam.
Put do kraja samo nastavi osveti se meni kraj druge sam top, meni je lakse bez tebe sad ostani bez mene. sto si dosla samo me to mala zanima shvati vec jednom koliko puta sam ti greske oprastao ,Nazovi kad pozelis za tebe sam uvijek andjele i ako sada tebe nema. Za tebe sam tu i ako sada si tu sve sto pozeleo sam u zivotu sa tobom sam zellio da ostvarim i dalje u srcu mom te cuvam i dalje sa tvojim medom ja spacam.
otavila si tragove za sobom otisla si bez reci zasto si mi to uradila, ne zovi kad pozelis za tebe uvijek spavam i umro sam. Samo tebe ne volim i ako si mrtva za mene.

Ostalo mi je premalo noci da prezivim bez tebe ostavila si sok za sobom. samo si rekla zbogom nazovi kad pozelis me i reci da volis me ja cu te cekati satim i danima. Samo tebe iskreno volim i ako sada spavas u krvetu ko beba moja mala,Sto volim te sto trpim te sve uzalud to nadam se to priznajem to ne mogu bez tebe ti svojim putem kreni i nemoj vise. Drugu volim i idem da nadjem drugu recu mala to znas. Za tobom patiti necu ti to ne zasluzuje znaj da bila si mi sve sto volim te sto trpim te, sve uzalud to priznajem da ne mogu bez tebe ni dan to ne mogu vise ja zaboravljam na sve suzu prolit necu drugu volim tebe ne mala volim te to znaj. Ti si me iskoristila to znaj zasto si mi to uradila.

U zurbi nisi stigao na vreme da tragove sakrijes od mene,Rekli mi budu se a ja sam sanjala ipak, kao pred nevreme dok me je dusa bolela. Sutra mi uzimas ali juce ti ne dam o svemu pricaj joj samo o meni ne sto sam ti bila sve da ne mrzi me i da uvek bude ti lepo sa njom ali da te ona zavoli ko ja to nece sigurno. prolivene zenske suze bog broji sve i svaku platit ce hoce mame mi moje.

No comments:

Post a Comment